TODA LA INFORMACIÓN PARA DESCARGAR:

PRESENTACIÓN VII ENCONTRO PUMS – GA

Cartel Encontro PUMs 2017

Folleto Encontros Galegos 2018 – diptico

VII Encuentro de los PUM de las Universidades Gallegas.

La Uvigo tiene el compromiso de poner un autobús hasta Coruña para las personas inscritas. En este sentido y de cara a dimensionar el transporte, os agradecería que me indicarais el número de inscritos que necesitan de este servicio por Campus una vez que expire el plazo de inscripción que es el 20 de abril.

Presentación do VII Encontro Galego de Programas Universitarios para persoas maiores
“Pola democratización do coñecemento”
A Universidade Sénior acolle o día 11 de maio no Salón de Actos da Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas da Coruña, unha nova edición do Encontro Galego de Programas Universitarios para persoas maiores.
O seu obxectivo é favorecer e por en valor a democratización do coñecemento; potenciando e difundindo o coñecemento científico e artístico a toda a poboación maior de 50 anos. Para acadalo, é preciso poñer en marcha accións específicas, desenvolvidas a través dos programas universitarios, que contribúan ao desenvolvemento formativo, cultural e social; que permitan avanzar cara un envellecemento activo, mellorando a calidade de vida e favorecendo o crecemento persoal e social entre os maiores.
Queremos animarvos a presentar as vosas experiencias e facer desta xornada un punto de encontro e de diálogo, para todas aquelas persoas comprometidas coa mellora das competencias asociadas á formación permanente e a aprendizaxe ao longo de toda a vida, como compromiso dos nosos programas para maiores.
Matilde García Sánchez
Directora Universidade Sénior-Universidade da Coruña

DESTINATARIOS
Está destinada a persoal docente e investigador e mailo alumnado dos diferentes programas universitarios para persoas maiores que se desenvolven no ámbito da nosa comunidade autónoma.
Polo que, para presentar os Pósters, é requisito imprescindible ter este perfil.

ORGANIZACIÓN
Comité organizador
O comité organizador do VII Encontro Galego de Programas Universitarios para Persoas Maiores está composto por Persoal Docente Investigador da Universidade da Coruña, Universidade de Santiago de Compostela e Universidade de Vigo.
• Dna. Matilde García Sánchez. Directora do PUM da Universidade Sénior-Universidade da Coruña.
• D. Alberto Sucasas Peón. Subdirector do PUM da Universidade Sénior- Universidade da Coruña.
• Dna. Esther Olveira Olveira. Directora do PUM, IV Ciclo Universitario da Universidade de Santiago de Compostela
• Dna. Teresa Rodriguez López. Coordinadora do Campus de Lugo do PUM, IV Ciclo Universitario da Universidade de Santiago de Compostela.
• D. Miguel Nombela Castaño. Director do PUM, Aulas de Formación Aberta da Universidade de Vigo.
• Dña. Marisa Castro Cerceda. Coordinadora do Campus de Vigo do PUM, Aulas de Formación Aberta da Universidade de Vigo.
• D. José Mª Pazos Couto. Coordinador do Campus de Pontevedra do PUM, Aulas de Formación Aberta da Universidade de Vigo.
• D. Alberto Vaquero. Coordinador do Campus de Ourense do PUM, Aulas de Formación Aberta da Universidade de Vigo.
Colaboran: Asociación de Alumnos e Ex-alumnos da Universidade Sénior da Coruña (ADAYEUS)

Comité científico
O comité científico do VII Encontro Galego de Programas Universitarios para Persoas Maiores estará formado por profesores doutores da Universidade da Coruña.
• Dna. Matilde García Sánchez. Área de Ciencias da Saúde
• Dna. Esther Olveira Olveira. Área de Ciencias da Educación
• D. Alberto Sucasas Peón. Área de Ciencias Sociais e Humanidades
• Dña. Pilar García de la Torre. Área de Ciencias Sociais/ Ciencias da Saúde
• D. Rodolfo Barreiro Lozano. Área de Ciencias
Dito comité será o responsable de avaliar os Abstracts recibidos dacordo aos seguintes criterios:
• Orixinalidade e carácter innovador da proposta.
• Pertinencia dos obxectivos perseguidos coa actividade.
• Relevancia dos resultados previstos ou logrados có proxecto.
O Comité Científico reservarase o dereito de solicitar información adicional sobre o contido dos resúmenes se así o considera necesario.
A resolución do Comité Científico será comunicada por correo electrónico á persoa de contacto indicada no formulario de envío.

INSCRIPCIÓN E CERTIFICACIÓN
Prazo de inscrición aberto ata o 20 de Abril
A inscrición realizarase utilizando o seguinte formulario electrónico: se realizará utilizando el siguiente formulario electrónico: https://universidadesenior.wordpress.com/2018/02/28/encontro-galego-de-pums-formulario-de-inscricion/
O prezo da inscrición é de 25 euros e proporcionarase tanto a poñentes como a asistentes unha certificación acreditativa da súa participación.
A inscrición no encontro inclúe a documentación, pausa-café, xantar de confraternización e a visita guiada ao Aquarium Finisterrae.

INGRESO DA CUOTA 25€, NA CONTA:

ES04 2080 0000 7030 4016 3391

Concepto: nome completo e VII Encontro PUM

Os traslados dos asistentes son por conta da súa Universidade de orixe.
Nota: As actividades do Encontro serán fotografadas e/ou gravadas en vídeo para a súa difusión posterior, polo que a inscrición nas mesmas leva implícito que tanto asistentes como poñentes outorgan necesariamente o seu consentimento para a difusión do evento por medios gráficos