Documentos a descargar para facer a matrícula no ciclo intensivo

IMPRESO DATOS MATRÍCULA

INTENSIVO IMPRESO DATOS ASIGNATURAS IntensivoVigo_16_17

1.2- Matrícula

1.2.1.- Formalización de matrícula

Poderán  formalizar a matrícula  as persoas  que  previamente realizasen  a preinscrición e fosen admitidas no Programa, así como o estudantado que xa gozase  de matrícula  en cursos anteriores e lle resten créditos  para completar o ciclo.

O estudantado ao que  lle  falten  créditos para  completar o  ciclo  intensivo deberase matricular dun  mínimo  de 9 créditos  ECTS por curso académico e dun  máximo  de 1 8, agás no caso  de que lle queden  por superar menos de 9 créditos  para rematar o ciclo. Neste caso deberase matricular de todos os créditos restantes  nunha única vez.

O estudantado que  xa  rematase  o  ciclo  intensivo  poderase matricular das  materias soltas  que queira, sempre  que existan  prazas vacantes  no prazo de formalización da súa matrícu la.

No caso  de non acadarse un mínimo  de 5 matrículas nalgunha  das  materias,  a Vicerreitoría de Extensión  Universitaria e RR.IL poderá  tomar a decisión  de suspender a impartición da mesma. Neste   caso,   procederíase  a   informar   ao   a lunmado  afectado  dándolle  a   posibilidade de matricularse noutra materia,  sempre  que tivese prazas dispoñibles, ou a solicitude de devolución do importe aboado  pola materia anulada.

1.2.2.-Prazos de matrícula I

• A lumnado  xa matriculado con anterioridade:

do 1 ao 8 de setembro de 2016.

• Alumnado que accede  por preinscrición por primeira  vez:

do 9 ao 14 de setembro de 2016.

• A lumnado  xa titulado que queira contin uar con materias  soltas:

do 15 ao 20 de setembro de 2016.

1.2.3.-   Documentación

Fotocopia  do documento nacional  de identidade (DNI),  do documento de identificación de  estranxeiros (NJE)  ou  pasaporte, só  no caso  non  presentalo   con  anterioridade  ou existir al gunha variación  de datos.

Impresos de solicitude de matrícula  debidamente cubertos  e asinados.

Forn1Ulario de  datos  bancarios  SEPA asinado, no  caso  de  eli x ir o  pago  a  t ravés  de domiciliación  bancaria.   De  non  presentar ese  formulario nos  prazos establecidos nesta  convocatoria a  matrícula pasaría ao  estado de «arquivada por falta de documentación».

Os impresos  de matrícula poden descargarse en:

Mas información:

Convocatoria_preinscricixn_e_matrxcula