II Xornadas de Asociacións Universitarias Séniors

Enlace á noticia do DUVI

O día 12 de maio as 10 h, no Salón de Actos da Facultade de Ciencias Sociais e dá Comunicación dá Universidade de Vigo Campus de Pontevedra, A Xunqueira, celébranse as II Xornadas Universitarias Senior na Sociedad do Século XXI. A Formación e a Cultura ao longo de toda a vida, é a proposta de FEGAUS, claves para un envellecemento activo e saudable.

En paralelo, a formación do profesorado atópase cun campo de acción importante e en crecemento, a través do cal pode desenvolver programas específicos orientados á educación permanente das persoas maiores en Galicia.

É necesaria a adaptación da sociedade galega ao aumento da esperanza de vida, á presenza activa e comprometida das persoas maiores que require poñer en valor a capacidade de aprendizaxe das persoas de idade avanzada nunha sociedade de cambios rápidos e inesperados.

Preprograma 3 (2)